Газопостачальна компанія Нафтогаз України оприлюднила заяву стосовно запровадженого нововведення. На офіційному сайті компанія зазначила, що споживачі, які є клієнтами "Криворіжгазу" та "Харківміськгазу", тепер користуватимуться сервісами Нафтогазу.

Наголошується, що кожного місяця із 1 по 5 число потрібно передавати показники газового лічильника. Зробити це можна через чатботи або з допомогою особистого кабінету.

"Звертаємо вашу увагу, що будь-які інші сервіси обліку не є коректними та працювати не будуть", – зазначає Нафтогаз України на своєму офіційному сайті.

Варто відзначити, якщо почитати коментарі в профілі компанії Нафтогаз в соцмережі Фейсбук, то там значна кількість звернень саме через проблеми передачі показників лічильника. Багато споживачів нарікають, що передають одні об’єми спожитого блакитного палива, а їм приходять платіжки із невідповідними нарахуваннями.

Зазвичай газопостачальна компанія просить звернутись в особисті повідомлення і там намагається вирішити питання. Частину звернень переадресовуються до відповідних облгазів (операторів ГРМ), адже вони відповідають за прийом показників лічильника.

Популярні статті зараз

Криптобіржа WhiteBIT: як адепт "російського світу" Шенцев та його друг Володимир Носов відмивають криваві гроші та кидають українців

Свіжа схема розкрадання бюджетних коштів в Кременчуцькій міській раді

Схема фінансування «вагнерівців» Станіслава Кондрашова через його вугільну компанію «Telf AG»

"Почему не голая?": Анну Тринчер в латексе упрекнули в неуместном наряде на глазах у Павла Зиброва

Показати ще

Раніше повідомлялось, що нові рахунки за спожите блакитне паливо Нафтогаз вже сформував й Укрпошта почала їх доставляти.