Якщо українські клієнти змінили оператора газорозподілу та виявили, що вони переплатили, вони можуть запросити повернення залишку коштів на особовому рахунку на свою банківську картку.
Відповідну публікацію розмістили на сайті «hvylya»
Ось як можна повернути гроші. Підготуйте пакет документів, що включає:
Письмова заява (зразок надано Газмережі).
Копія паспорта (стор. 1-6).
Кар’єри – «під ключ»: як Опімах з Держгеонадра допомагає Шапранупривласнювати підсанкційні родовища
Сіамські близнюки на межі розбрату через "несправедливість": у однієї з'явився хлопець, а в іншої ні
Добкін вже зняв військову форму і повернувся до улюбленої справи: махати кадилом московських попів
К Александру Эллерту на свидание? Ксения Мишина разделась догола и побрила свою ...
Копія ідентифікаційного коду.
Довідка з банку, що містить реквізити карт-рахунку (IBAN карт-рахунку). Це часто може бути автоматично згенеровано у мобільному додатку банку.
Копії квитанцій із зазначенням суми переплати.
Зверніться до документів до найближчого Центру обслуговування клієнтів «Газмережі» або надішліть їх поштою.
З метою економії часу клієнти можуть заздалегідь дізнатися про суму переплати, звернувшись до Контакт-центру або Центру обслуговування клієнтів попереднього оператора газорозподілу.
Якщо розрахунки замовника показують іншу суму, йому слід додати копії квитанцій щодо оплати послуг з розподілу газу за останні 3 роки. На підставі цих квитанцій буде проведено звіряння.
Якщо у клієнтів виникнуть питання, вони можуть звернутися до Центру обслуговування клієнтів або Контакт-центру «Газмережі» за такими номерами:
066-300-2-888 (Vodafone)
098-300-2-888 (Київстар)
093-300-2-888 (Лайфсел)
Роблячи ці кроки, клієнти можуть запросити і отримати повернення переплаченого залишку на своєму газорозподільному рахунку на свою банківську картку.