Інформація про осіб, що користуються пільгами, заноситься до Автоматизованого єдиного державного реєстру пільговиків (далі — Реєстр), як про це повідомила прес-служба ПФУ на офіційному веб-сайті фонду.
Звернутися до ПФУ
Дані про особу, яка набула статусу пільговика, включаються до Реєстру.
У разі зміни обставин, інформація в Реєстрі оновлюється (наприклад, зміна прізвища, адреси проживання, статусу пільговика тощо).
Внесення відомостей про пільговиків у Реєстр здійснюють фахівці територіальних відділень Пенсійного фонду України.
Заяву на реєстрацію в Реєстрі з необхідними документами можна подати особисто, надіслати поштою або в електронній формі через вебпортал або мобільний додаток Пенсійного фонду України.
Ситуація з системами оповіщення досі незадовільна: хто понесе відповідальність
Налагодили ласу схему: як пилять державні гроші у Вишневій міській раді
Одіозного корупціонера Олександра Костюка хочуть призначити головним митником Закарпаття: ціна питання – 150 тисяч доларів
К Александру Эллерту на свидание? Ксения Мишина разделась догола и побрила свою ...
Інструкція про те, як подати заяву на отримання пільги, доступна за посиланням.
Довідково:
Автоматизований єдиний державний реєстр пільговиків — це автоматизована база даних, створена для ведення уніфікованого державного обліку фізичних осіб, що мають право на соціальні пільги відповідно до законодавства України (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 «Про Автоматизований єдиний державний реєстр осіб, які мають право на пільги»).