Лебединський районний суд Сумської області зобов'язав ПриватБанк повернути своїй клієнтці 65,7 тис. грн. Позивачка у суді заявила, що невідомі зняли цю суму з її кредитки. І хоча в самому банку пояснили, що клієнтка сама несе відповідальність, оскільки гроші не могли зняти, не володіючи відомою лише їй інформацією, суд зайняв бік постраждалої.

Про це йдеться у матеріалах справи №№ 950/1379/22 (опубліковано 16 березня). Зазначимо, що у всіх випадках шахрайства у ПриватБанку відмовляються повертати потерпілим гроші. Єдине виняток: якщо гроші зникли з вини банку. Однак свою провину фінустанова ніколи не визнає.

Клієнтка ПриватБанку зауважила, що з її кредитної картки зняли 65,7 тис. грн і одразу звернулася до поліції. У банку також дізналися про шахрайські дії, проте кошти зняли з банкомату та їх нібито повернути не могли. Суд розглянув аргументи сторін і вирішив: банк зобов'язаний відшкодовувати збитки.

"Суд не може взяти до уваги доводи представника відповідача у тій частині, що саме позивач як клієнт АТ КБ "Приватбанк" несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання коштів із карткового рахунку третіми особами", - йдеться у матеріалах.

У результаті банк зобов'язали скасувати всі відсотки за кредитом, який використовували шахраї, а також відновити стан рахунку, який мав до шахрайських дій. Фактично, українка отримає від банку 65,7 тис. грн.

Популярні статті зараз

Повістки поштою: коли чекати листа від ТЦК, хто визначає адресатів

Впаяють до 15 тисяч штрафу: ресторани та кафе в Україні тепер зможуть "карати"

"Робити це, як кролик": супербабуся влаштувала дуже відвертий показ на честь православного свята

В семью Егора Крутоголова из "Дизель Шоу" пришло горе

Показати ще