Газопостачальна компанія Нафтогаз України опублікувала пояснення, що робити, якщо споживач помітив одруківку у своїх особистих даних.

Такі ситуації нерідко можуть траплятися, але споживачам не слід панікувати. Варто всього лиш знати, що треба робити в таких випадках.

Звісно ж, одруківку необхідно виправити. Для того, аби змінити дані на правильні, потрібно направити рахунок від облгазу. Як зазначає Нафтогаз, у ньому мають бути вказані прізвище, ім’я та по батькові власника домогосподарства, адреса, а також ЕІС-код.

Але бувають випадки, коли в рахунку не зазначені всі перелічені вище дані. В такому разі ще потрібно надіслати документ, який засвідчує право власності на домогосподарство.

Надіслати рахунок та документ необхідно чат-боту Нафтогазу в одній із соціальних мереж на вибір споживача. Також можна відправити листа для скоригування даних на електронну пошту client@gas.ua.

Популярні статті зараз

Суди двох інстанцій скасували незаконний штраф НБУ щодо ТОВ «Укрфінстандарт», незважаючи на тиск з боку зам голови НБУ Дмитра Олійника

Кар’єри – «під ключ»: як Опімах з Держгеонадра допомагає Шапранупривласнювати підсанкційні родовища

Розпил на мільйони: у Кременчуцькій громаді готують масштабну схему

Добкін вже зняв військову форму і повернувся до улюбленої справи: махати кадилом московських попів

Показати ще

Водночас у ГК Нафтогаз України пояснили споживачам, як повинно виглядати звернення.