Споживачам комунальних послуг нагадали, що якщо з певних причин виникла заборгованість і немає можливості одразу сплатити весь накопичений борг, завжди можна оформити договір реструктуризації (розстрочення) заборгованості за отримані послуги.
Про це йдеться у повідомленні на сайті київського «Центру комунального сервісу».
Там зазначили, що договір реструктуризації заборгованості можна укласти на постачання теплової енергії та гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, а також утримання будинків та споруд та прибудинкових територій/управління багатоквартирним будинком, вивезення побутових відходів.
Щоб укласти договір та використати механізм реструктуризації (розстрочення) заборгованості за житлово-комунальні послуги, необхідно звернутися до будь-якого районного сервісного центру КК «Центр комунального сервісу» (незалежно від місця проживання) за попереднім записом: https://cks.com.ua/ equery та подати заяву, оригінали та копії таких документів:
Кар’єри – «під ключ»: як Опімах з Держгеонадра допомагає Шапранупривласнювати підсанкційні родовища
Розпил на мільйони: у Кременчуцькій громаді готують масштабну схему
БФ «Надія» та Валерій Дубіль передали для ГУР військове обладнання й РЕБи
"Робити це, як кролик": супербабуся влаштувала дуже відвертий показ на честь православного свята
- паспорт (або ID-картка та витяг з Єдиного державного демографічного реєстру);
- картка платника податків РНОКПП (ІПН) (не надається власником ID-картки за наявності ІПН у зазначеному документі);
- документ, що підтверджує право власності житловим приміщенням/квартирою та витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності;
- довіреність представника та його паспорт (якщо договір укладатиметься представником власника).
Крім того, можна отримати консультацію або подати заяву з документами можна дистанційно через:
- месенджер у Facebook: https://www.facebook.com/cks.com.ua
- Skype або Telegram: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/
Перед підписанням договору реструктуризації (розстрочення) заборгованості буде проведено актуалізацію даних власника, звіряння суми заборгованості, платежів, показань лічильників та, за наявності підстав, здійснено коригування нарахувань, а також погоджено період реструктуризації та розмір щомісячного обов'язкового платежу.
Після врегулювання всіх питань та отримання повного пакету документів споживачів буде запрошено до сервісного центру для підписання договору у зручний час (якщо звернення опрацьовувалося у дистанційному режимі).