20 липня 2023 року в мобільному банківському додатку Monobank стався масовий збій, внаслідок чого постраждали понад півтора мільйони клієнтів. Під час відключення клієнти не могли проводити жодних фінансових операцій, у тому числі поповнювати мобільні рахунки або банківські картки, а також здійснювати платежі.
Дану інформацію опублікували на сайті «one»
У відповідь на збій Олег Гороховський, співвласник банку, звернувся до клієнтів у Telegram-каналі, взявши на себе відповідальність за те, що сталося. Він заявив, що збій стався з вини банку. В результаті Monobank пообіцяв компенсувати своїм клієнтам збитки, завдані відключенням.
"Як ми і обіцяли, відсотки за кредитами за той день, коли ми підвели клієнтів, списувати не будемо. Усього це "задоволення" коштувало нам 27 74 5728 грн. Компенсації отримають 1 521 716 клієнтів. Коти завжди платять за своїми боргами", — заявив він.
Кар’єри – «під ключ»: як Опімах з Держгеонадра допомагає Шапранупривласнювати підсанкційні родовища
Не буде навіть меддопомоги: чоловіків поставили перед важким вибором
Сіамські близнюки на межі розбрату через "несправедливість": у однієї з'явився хлопець, а в іншої ні
Добкін вже зняв військову форму і повернувся до улюбленої справи: махати кадилом московських попів
Банк вирішив не стягувати відсотки за кредитами протягом дня, коли послуга була недоступна, у межах своїх зобов'язань перед своїми клієнтами. Загалом у фінансовій установі підрахували, що через збій вона втратила 27 745 728 грн. Приблизно 1521716 клієнтів отримають компенсацію за незручності, які вони зазнали.
Ініціатива Monobank щодо компенсації клієнтам за збій відображає їхнє прагнення вирішити ситуацію та забезпечити задоволеність клієнтів.